エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
C++, C# and Unity - lucasmeijer.com
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
C++, C# and Unity - lucasmeijer.com
Updated post: fixed mike’s twitter handle, replaced example of traffic system with example of pat... Updated post: fixed mike’s twitter handle, replaced example of traffic system with example of path tracer A lot has been [said] (https://youtu.be/rX0ItVEVjHc) and [written] (https://aras-p.info/blog/2018/12/28/Modern-C-Lamentations/) lately about the game industry’s “C++ is not changing into the thing we need” feelings. Valid criticism on various things that make C++ not a great language for games