エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
OKUIZUMI, Naoko » ユーザーの「心の声」を聴く技術!
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
OKUIZUMI, Naoko » ユーザーの「心の声」を聴く技術!
MY BOOK IS TO BE RELEASED FINALLY While I was living in Sweden for 3 years, my mission was to tur... MY BOOK IS TO BE RELEASED FINALLY While I was living in Sweden for 3 years, my mission was to turn my knowledge about user research into a book, and it's finally to be published in April, 2021. Whenever I'm involved in a user research, I focus on listening to users' inner voice, but it was quite tough to keep the user (=reader) needs in mind when I write. One day, I put a note on the edge of my PC