エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
バロック音楽の演奏習慣に、舞踏身体のリズム特性を読む : 不等音符奏法の場合
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
バロック音楽の演奏習慣に、舞踏身体のリズム特性を読む : 不等音符奏法の場合
In the baroque period, the body of French courtiers was educated in dance lessons. Therefore the ... In the baroque period, the body of French courtiers was educated in dance lessons. Therefore the most basic motion in the dance of that time, which was called mouvement, dominated rhythmic character of their bodies. Mouvement is a bending of the knees followed by a rise of the body and a straightening of the knees. The energy of the rise from the sink stresses the measure, but these motions are ex