新型コロナウイルスに関する情報は、厚生労働省の情報発信サイトを参考にしてください。情報を見る
エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
Chatwork Amazon EKS Case Study
記事へのコメント0件
- 注目コメント
- 新着コメント
このエントリーにコメントしてみましょう。
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Chatwork Amazon EKS Case Study
Chatwork Uses Amazon EKS to Increase Operational Efficiency, Support Over 6.5 Billion Messages Ch... Chatwork Uses Amazon EKS to Increase Operational Efficiency, Support Over 6.5 Billion Messages Chatwork has been using Amazon Web Services (AWS) to power its popular business chat tool "Chatwork" since March 2011, when the AWS Asia Pacific (Tokyo) Region first became available, and has been evolving its architecture ever since. The company moved to a container-based architecture in 2016 and was se