エントリーの編集
エントリーの編集は全ユーザーに共通の機能です。
必ずガイドラインを一読の上ご利用ください。
記事へのコメント2件
- 注目コメント
- 新着コメント
注目コメント算出アルゴリズムの一部にLINEヤフー株式会社の「建設的コメント順位付けモデルAPI」を使用しています
- バナー広告なし
- ミュート機能あり
- ダークモード搭載
関連記事
Mouse / Canvas X, Y to Three.js World X, Y, Z
I've searched around for an example that matches my use case but cannot find one. I'm trying to c... I've searched around for an example that matches my use case but cannot find one. I'm trying to convert screen mouse co-ordinates into 3D world co-ordinates taking into account the camera. Solutions I've found all do ray intersection to achieve object picking. What I am trying to do is position the center of a Three.js object at the co-ordinates that the mouse is currently "over". My camera is at
2014/06/07 リンク