This is the main resources page for the book Real-Time Rendering, Fourth Edition, by Tomas Akenine-Möller, Eric Haines, Naty Hoffman, Angelo Pesce, Michał Iwanicki, and Sébastien Hillaire, 1198 pages, from A K Peters/CRC Press, ISBN-13: 978-1138627000, ISBN-10: 1138627003, list price $89.95 (Amazon $53.07, Look inside; Kindle $71.99, free sample; Google Play $79.96, free sample; CRC Press $99.95,
OpenGLの新たな上位ライブラリとして登場した、OpenGL Volumizer。 このVolumizerでは、どのような表現が実現できるか、 そのグラフィックスライブラリの性格や能力を紹介する。 また、Volumizerが、Fahrenheitにどのように組み込まれていくのかも解説する。 1998年7月にフロリダ州オーランドで開催されたSIGGRAPH98において、 米SGI社はボリューム・レンダリング専用グラフィックスAPI (Application Programming Interface)である、「OpenGL Volumizer」を発表した。そして9月に、最初のリリースとしてOpenGL Volumizer 1.0が利用可能となった。 OpenGL Volumizerは、従来のボリューム・ビジュアライゼーション用アプリケーションに対して、 革新的な機能を提供するも
GPU Gems is now available, right here, online. You can purchase a beautifully printed version of this book, and others in the series, at a 30% discount courtesy of InformIT and Addison-Wesley. Please visit our Recent Documents page to see all the latest whitepapers and conference presentations that can help you with your projects. Milan Ikits University of Utah Joe Kniss University of Utah Aaron L
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