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diggに関するnagayamaのブックマーク (14)

  • Messaging | Digg

    Need to catch up on the latest news? Bored at work? Looking for the freshest of fresh videos? Digg has your back, friend. Use Digg to search for the top news about any topic, get trending news alerts, and stay caught up with the daily Digg Editions, delivered right in your favorite messaging app. Want more info? Check out our blog post.

    Messaging | Digg
  • Bigg Digg News

    Today marks a huge milestone for Digg. Three reasons: First, because we’ve closed a $4 million Series A investment from Digital Garage. Second, because Digg has a new CEO, Gary Liu. Third, because Digg is leaving the betaworks nest and moving into its own office space downtown. The formal press release is here. I’ll add a little color, spiced with just a dash of sentimentality: We’re incredibly ex

    Bigg Digg News
  • Digg Reader | Manage and Read Your RSS Feeds

    Digg Reader is no longer available. We would like to thank you, thank you, thank you for using Reader for the past five years. We’re sorry it has to end. You can download your Feeds, Diggs, and Saves from digg.com/settings Contact us at support@digg.com if you have any questions.

    Digg Reader | Manage and Read Your RSS Feeds
  • Diggにまつわる物語:2005年~2012年 |SEO Japan by アイオイクスSEO Japan|アイオイクスのSEO・CV改善・Webサイト集客情報ブログ

    先日、Digg買収に関する記事をアップした所、予想以上の反響で驚きました。Diggって日でもそこまで愛されていたのか(というか買収額が注目されただけかもですが)と改めて感心したSEO Japan、今回は実際に米国でDiggを活用しDiggと共に歩んできた人気ブログメディアが語るDiggの想い出話を。 — SEO Japan ソーシャルメディアシーンへの登場、ドラマチックな台頭、変幻自在のアルゴリズム、そしてそれに挑み新しい革命を起こした新しいソーシャルメディアの登場まで、Diggには様々な驚くべき物語がある。 私たちのサイトは2004年後半の誕生から今日まで、Diggのメディアパワー、ソーシャルブックマークサービス、ソーシャルネットワーキングサービス、絶え間なく進化するソーシャルメディアとの相互作用を体験する多くのチャンスがあった。記事では、Diggの歴史における重要な出来事を関連する

    Diggにまつわる物語:2005年~2012年 |SEO Japan by アイオイクスSEO Japan|アイオイクスのSEO・CV改善・Webサイト集客情報ブログ
  • Digg Blog, Welcome to Digg v1

    On July 20, we announced that we were turning Digg back into a startup and rebuilding it from scratch in six weeks. After an intense month and a half, we managed to get the new Digg up and running on a fresh code base and infrastructure. We now have a solid foundation on which to build, and we expect to build fast. Yesterday, we previewed the new Digg applications for web, iPhone, and mobile web a

    nagayama
    nagayama 2012/08/01
    フルスクラッチ…
  • digg

    betaworks has acquired the core assets of Digg. Digg is one of the great internet brands, and it has meant a great deal to millions of users over the years. It was a pioneer in community-driven news. We are turning Digg back into a startup. Low budget, small team, fast cycles. How?  We have spent the last 18 months building News.me as a mobile-first social news experience. The News.me team will ta

    digg
  • Buried: Digg Sells For $500,000 [REPORT]

    Update: Matt Williams told The New York Times, “the price floating around is inaccurate.” While Williams declined to give a final price, he said that because stock was involved, "the total consideration is more than the value quoted.” It looks like the $500,000 price reported by The Wall Street Journal was for Digg's core assets. Digg's investors likely got additional equity in Betaworks and Betaw

    Buried: Digg Sells For $500,000 [REPORT]
  • TechCrunch | Startup and Technology News

    Logan Green, the co-founder and former CEO of ride-hailing platform Lyft, will remain on the company’s board despite opposition from some shareholders, according to preliminary results from the

    TechCrunch | Startup and Technology News
  • Diggの創設者は「燃え尽きた」2010年の終わりに引退か - Diggに一体何が起こったのか | TECH SEVEN

    Tweet ソーシャルニュースサイト「Digg」の創業者である、ケビン・ローズは9月28日に行われたTechCrunch Disruptで、現在問題を抱えた「Digg」に対して、我慢の限界に達していることをほのめかしたそうだ。 ローズは「Digg」の人気やトラフィックが最高の時期にあった8千万ドルの買収オファーを受け入れたかったが、Diggの役員らがオファーを拒絶したことを述べた。 (Mashableは2008年にGoogleと買収合意間近までいったことを指しているのではないかとしている) これはいわば、「あの時に買収に応じていれば良かった」という思いを現しているのかもしれない。 4度目の大規模リニューアルが炎上を引き起こす Diggは8月25日に4度目の大きなリニューアル(Digg v4)を行い、このリニューアルはDiggの使い方をユーザーが変化させる必要があるほどの大きなものだったよう

    Diggの創設者は「燃え尽きた」2010年の終わりに引退か - Diggに一体何が起こったのか | TECH SEVEN
  • 米ブクマ大手Diggが大規模レイオフ 「Web2.0」から「ソーシャル」に乗り移れず【湯川】 | TechWave(テックウェーブ)

    [読了時間:3分、「蛇足」含む] 米ソーシャルブックマーク最大手のDiggが全従業員の37%をレイオフした。新しいCEOのMatt Williams氏が進めるリストラの一環で、最高売上責任者のChas Edwards氏や最高財務責任者のJohn Moffett氏も退社したばかり。 Diggは2004年創業のWeb2.0の代表的な企業。Diggでブックマークのランキングの上位に表示されると、リンク元のサイトのサーバーがダウンするといわれるほど一時はウェブ上で圧倒的な影響力を持った。Diggの成功を参考に、日国内でもソーシャルブックマークが幾つか誕生したほどだった。 ところが米国のネットユーザーの多くがDiggではなくFacebookやTwitterといったソーシャルメディアで情報やハイパーリンクを共有するようになったため、急速に影響力を失ったものとみられる。 ソース:Digg’s Turm

  • Diggのリニューアル--復権の鍵を握るのはセレブか

    Diggは限定的なプライベートアルファテストを経てデザイン変更と改修を行い、米国時間8月25日に新サイトを公開した。新しいDiggが、かつて高い人気を誇った同ニュースサイトを復活させるだけのものなのか判断するのは時期尚早だ。ブログ論壇のおなじみの面々も同じ考えのようで、すべてはコミュニティーの反応次第であり、Diggユーザーの行動を予測するのは難しいと考えている。 「新生Digg」はリニューアル前と比べて大きく変わっており、ソーシャルネットワークの友人や、ユーザーが追う有名人、ブランドから選択されたコンテンツを基にカスタマイズされたニュースラインアップに重点を置いている。従来のDiggでは、パワーユーザーたちがあまりにも大きな影響力を持ってしまったため、非常に内向的なものになっていた。トラフィックの伸びは鈍化し、GoogleやNews Corp.などの企業が数億ドルでDiggの買収を検討と

    Diggのリニューアル--復権の鍵を握るのはセレブか
  • Digg、「クリック数で値下げ」する新広告プラットフォーム発表

    ソーシャルニュースサイトのDiggが、ユーザーの評価で広告料金を決める「Digg Ads」を発表した。 ソーシャルニュースサイトの米Diggは6月4日、新広告プラットフォーム「Digg Ads」を発表した。向こう数カ月のうちにパイロット版を立ち上げ、コミュニティーからのフィードバックを基に調整していく。 DiggはユーザーがWeb上のコンテンツへのリンクを含むコンテンツを投稿する方式で記事を掲載するソーシャルニュースサイトで、投稿記事はユーザーが「Digg」した回数で評価される。 Digg Adsの広告は記事リスト内に、ほかの記事と同じような体裁で、ただし広告と分かる形で表示される。これらの広告は、ほかの記事同様に記事文や動画、レビューへのリンクとなっている。

    Digg、「クリック数で値下げ」する新広告プラットフォーム発表
  • Digg Blog

    This post was written by Betaworks lead scientist Suman Deb Roy and was originally posted on Medium How Digg Bot finds stories for your favorite topicsA year and half ago, the Notifications Summit was held at Betaworks to deliberate on many key ideas: the push and the pull, notifications as a primary interface, as a meta-app, utility of the lock screen, deep linking, filters etc. There was growing

  • Digg、マイクロソフトとの広告契約を解消へ

    ソーシャルニュースサイトのDiggは、Microsoftと結んでいた広告販売契約を、契約期間の終了まで1年以上残して解消する。Diggは今後、独占的広告パートナーとしてMicrosoftに頼る代わりに、最近組織した社内の営業部隊を主に利用する。Microsoftは残った広告枠の担当を継続する。 「7月1日より、Microsoftは『Microsoft Media Network』を通じてDigg向けのネットワーク広告枠を販売する。Microsoft Media Networkはこの1年半、順調に広告を運用してきた」とMicrosoftは声明文で述べている。「Diggは社内に営業部隊を結成した。Microsoftは、Diggが直接的に広告枠を所有および運用し、企業としての成長をさらに加速させるという決断を尊重する」とMicrosoftは記している。 DiggとMicrosoftは2007年中

    Digg、マイクロソフトとの広告契約を解消へ
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