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Vanity metrics: good for feeling awesome, bad for action. (photo source: UK Guardian) This is a guest post by serial entrepreneur Eric Ries. He was most recently co-founder and CTO of IMVU, which has more than 20 million registered users and generates $1,000,000+ in revenue per month. Eric is also a venture advisor to Kleiner Perkins. How do you get to $1,000,000 per month in sales? By testing the
Interview: ビジネス貢献に対する考慮が、アドテクノロジー活用の鍵 − リクルート ウェブマーケティンググループ グループマネージャー 新中健介氏 いま、日本の市場には国内外の最先端なアドテクノロジーが出そろい、広告主には様々な選択肢が与えられている。一方、業界マップを見て感じるのが、カオスと化しているテクノロジーの渦の中で、広告主はどのように自分たちに適したテクノロジーを選択し、ビジネスに活かしていくことができるのか、ということだ。パフォーマンス広告の活用においては日本屈指の広告主、リクルート社で集客を担当している新中健介氏に、アドテクノロジー活用のポイントについてお話を伺った。 (聞き手:ExchangeWire Japan編集長 大山忍 /ライター:鶴田修朗) アドテクの進化でディスプレイ広告のパフォーマンスが大きく向上 xx 大山:新中さんはオーバーチュアでリスティング広
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