This site is unable to render properly in your browser. For the best viewing experience, I recommend choose one from below. > Firefox > Chrome > Safari > Internet Explorer > Opera http://roxik.com/
こんにちは。 KRAYアルバイトの浅海です。 今回は、最近ちまたで噂のThree.jsで遊んでみようとおもいます。 http://github.com/mrdoob/three.js webgl対応のブラウザで見ている方は、右上に3Dのボックスが表示されていると思います。 Three.jsを使えば、このようなことを簡単にJavascriptで実現できるのです。 半信半疑で使ってみたところ、たしかにThree.jsでは、3D特有の行列計算や数学的思考をせずとも、3Dを表示、操作することができました。 「ちょっとのプログラムで3Dができる。」 この面白さを皆さんに届けたいです。 目次 立方体を表示する 光をあてる テスクチャを貼り付ける マウスで回転させる マウスで移動させる クリック判定する Three.js web上には、HTML5のcanvasを利用した様々なサンプルページやアプリケーシ
a small library for generating and manipulating CSS 3D transforms NOTICE: This page is slowly getting outdated. In my spare time, I've been working on a major syntax revision, Firefox compatibility issues and a new version of this page. Until I get the time to finish all of this, here's a list of the most up to date resources : "v2" branch on github (featuring a simplified syntax) A more recent li
2010年12月31日金曜日 MMDModel on THREE.js THREE.jsを利用してMMDのモデルデータを表示します。 ここにモデルデータ(.pmd)とテクスチャ(.bmp .png .tga)をアップロードすると、ここで閲覧できます。 動作確認はChromium(10.0.614.0)とChromeで行いました。インスパイア元のTHREE.js demoによると、"webGL"コンテキストはChrome8/9 or Firefox4、"2d"コンテキストはChrome推奨だそうです。 お試しミクさん 追記 : ライトなし版を用意しました。 テクスチャをほとんど使わないモデルならFirefox3でも閲覧できます。こちらからどうぞ。 ソースコードは下記に一式置いてあります。 http://www.yktmt.com/threemmd/ 参考ページ 御本尊 : h
How To Play Use the arrow keys to guide the falling blocks, spacebar and the up-arrow will rotate the block in opposite directions. Alternatively the keys A,W,S and D can be used as arrow keys for the same purpose. When a complete horizontal ring of 15 blocks is occupied by pieces the row will collapse and earn 100 points. If multiple rows are cleared at a time you will earn bonus points.
Updates: (March 7, 2013) The examples on this page were missing due to a migration issue when upgrading my blogging software. Thanks to James Wages for pointing this out. (August 11, 2012) The skew() transform no longer works in Firefox, due to not being in the CSS3 specification anymore. Developers must use the skewX() and skewY() functions instead. The examples in cssSandaper, as well as this do
∧_∧ _( ´・ω・)_ /\`'⊃(;;゚;;) \ ___ / ※ \_____|\__ヽ \※ ※ | |_三三|_< はじまるよ! \ / ※ ※ ※!、_ |||__|、 `─────||ヽ───i§ ヽi |`〜〜 JavaScript でも 3D くらい できるさ! amachang 先生の 次回作にご期待ください ∧∧ ( ・ω・) _| ⊃/(___ / └-(____/  ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ - 完 - ごめんなさい ごめんなさい>< DOM パフォーマンス チューニング JavaScript の 誤解 JavaScript は 遅い JavaScript は そこそこ速い 論より証拠。 ベンチマーク マージソート 100 numbers × 3000 times JavaScript ActionScript code: http://s
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く