2019年7月3日、nlpaper.challengeが主催するイベント「第1回 NLP/CV最先端勉強会」が開催されました。NLP/CVの知見をもとにEmbedding やグラフ、対話応答、text2image などの様々な分野の最先端の研究成果をサーベイする本勉強会。今回は、グラフと対話応答のサーベイチーム報告会と、CVPR2019速報を行いました。プレゼンテーション「Graph: A Survey of Graph Neural Networks, Embedding, Tasks and Applications」に登壇したのは、内橋堅志氏。 グラフにまつわるサーベイまとめ Kenshi Uchihashi氏:僕はグラフについてサーベイしていまして、幅広くやっているのですが、特にGraph Neural NetworksやGraph Embedding、Link Predictio
Install PyG Installation Get Started Introduction by Example Colab Notebooks and Video Tutorials Tutorials Design of Graph Neural Networks Working with Graph Datasets Use-Cases & Applications Multi-GPU Training Advanced Concepts Advanced Mini-Batching Memory-Efficient Aggregations Hierarchical Neighborhood Sampling Compiled Graph Neural Networks TorchScript Support Scaling Up GNNs via Remote Backe
This is a library containing pyTorch code for creating graph neural network (GNN) models. The library provides some sample implementations. If you are interested in using this library, please read about its architecture and how to define GNN models or follow this tutorial. Note that ptgnn takes care of defining the whole pipeline, including data wrangling tasks, such as data loading and tensorizat
But what of the man ? I know his name is Ian Robinson and I know that in 2014 he wrote an excellent blog post on time-based versioning of graphs. But who is he really ? What is he like ? The above questions never occurred to me. Like so many recent (2017) additions to the Neo4j organization I quickly learned that the Neo4j graph database — similar in that respect to many of the database systems I
こんにちは。メディアプロダクト開発部の我妻謙樹(@itiskj)です。 ソフトウェアエンジニアとして、広告配信システムの開発・運用を担当しています。好きな言語は Go と TypeScript です。 先日、GraphQL に関してアジア圏初の大型カンファレンス、GraphQL Asia がバンガロールで開催されました。元 Facebook で GraphQL の策定者の一人である Lee Byron を始めとし、Twitter, PayPal, Airbnb, Atlassian などのエンジニアが登壇し、GraphQL の導入事例やベストプラクティスの紹介が行なわれました。私も CFP が通過し発表してきたので、他の登壇者の内容と合わせて紹介いたします。 GraphQL Asia 2019 での発表 全発表資料は後ほど https://www.graphql-asia.org/ にて公
Kiedy powstał automat do gier Historia automatów do gry jest pełna intryg i wynalazków, ponieważ inżynieria mechaniczna połączyła się z olśniewającym artyzmem, aby stworzyć trwałą podstawę kasyna. Jego rozwój sięga początków XIX-wiecznej Ameryki – czasu, kiedy konieczność zmuszała kreatywne umysły do przekraczania granic i tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla wszelkiego rodzaju wyzwań. Z tego okr
オブザーバビリティも、セキュリティも、検索ソリューションも、Elasticsearchプラットフォームならすべて実現できます。
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く