cables is under heavy development. There might be one or another bug, please let us know about it! Cables is a tool for creating beautiful interactive content.With an easy to navigate interface and real time visuals, it allows for rapid prototyping and fast adjustments. You are provided with a set of operators, such as mathematical functions, shapes, materials and post processing effects. Connect
Earlier this year, we announced the acquisition of Simplygon, a leader in 3D model optimization based in southern Sweden. As we continue our journey to bring the benefits of mixed reality to everyone, Simplygon is an important accelerant that makes it easier, faster, and cheaper to develop in 3D. Introducing Simplygon Cloud Today, I am excited to announce the launch of Simplygon Cloud on Azure Mar
Unity ID Unity ID を使うと、Unity 製品とサービスの購入やサブスクリプション、およびアセットストアでの買い物、Unity コミュニティーへの参加が可能になります。 ログイン Unity IDを作成する FBXファイルインポート及びエクスポート機能を強化し、Autodesk 3ds Max® 及びAutodesk Maya® とUnityを使った作業のワークフローを改善 2017年10月4日火曜日(太平洋標準時)、米国テキサス州オースティンにて開催中の開発者向けイベント「Unite Austin 2017」にて、ユニティ・テクノロジーズは、オートデスクとの協業を発表しました。 この協業によりユニティ・テクノロジーズは、Autodesk FBX® SDKのソースコードへアクセスすることができ、Autodesk 3ds Max® 及びAutodesk Maya® などを使っ
Posed Peopleは静的な3D人体モデルです。それぞれのモデルは弊社の先進的な写真測量スキャナでキャプチャされた、特定の自然なポーズを取っています。すべてのPosed 3D Peopleのジオメトリと高解像度テクスチャーは、実際の人間と同じ活気と本物らしさを持つように手作業で磨きがかけられています。Posed Peopleには予め構築された素材が付属しており、すぐにレンダリング可能です。 無料ダウンロードに含まれるもの 無料で2つの3D Posed Peopleを受け取ります。このモデルは、当社オンラインショップの3D Posed Peopleと同レベルの品質と機能を備えています。
SpriteUV2 A UV MAP / SPRITE / TEXTURE PACKER THAT YOU WILL LOVE Save memory for more content. Features extremely tight packing. Allows for an additional 30%-90% free space compared to square or other concave packing algorithms. Easy to use. Drag and drop image files (.fbx, .json( Spine ) .png, .tiff, .tga, .psd) -> Select folder for atlas and meshes -> Hit Build Per sprite settings. Precise mesh s
import pymel.core as pm help(pm.FBXExport) Help on function FBXExport in module pymel.internal.pmcmds: FBXExport(*args, **kwargs) Derived from mel command `maya.cmds.FBXExport` pymel.internal.pmcmdsに書かれた関数とな。 https://github.com/LumaPictures/pymel/blob/master/pymel/internal/pmcmds.py 代替 上記の書き方よりも fileコマンド使おうぜとかmel.eval使おうぜとか そっちの方がよく見つかります。 これとか。 FBX Exporting, Batching files and Maya Python http:/
On September 30, 2022, we permanently turned off access to all Substance3d.com accounts (a.k.a. the Substance account). With this change, you no longer have access to content hosted on the Substance 3D website. Substance 3D subscriptions and software can now be purchased and managed via your Adobe Account I purchased my software licenses on Steam and didn’t have a Substance account. Am I impacted
ゲームエンジンUnityがUnite Japan2014で公開したユニティちゃんというオリジナルキャラクターが自由に使うことが出来るユニティちゃんライセンスで現在公開されています。 UNITY-CHAN! 今回はこれをゼロからUE4で表示させてみようという試みです。念の為にユニティちゃんライセンスの表示もしておきます。 本コンテンツは、『ユニティちゃんライセンス条項』に基づいて公開・配布されるものです。本コンテンツをご利用される場合は、ユニティ・テクノロジーズ・ジャパン合同会社が定める『キャラクター利用のガイドライン』をお守りいただく必要があります。 まずは素材データの取り出し ※注意 ユニティちゃんバージョン1.1以降ではアニメーションの問題があることを確認しています。以下の方法はバージョン1.0でのものとなりますので、下記のリンクからバージョン1.0のものをダウンロードして使用してくだ
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