Launch VS Code Quick Open (Ctrl+P), paste the following command, and press enter. Debug Visualizer A VS Code extension for visualizing data structures while debugging. Like the VS Code's watch view, but with rich visualizations of the watched value. Visualization Playground Click here to explore all available visualizations. Supported Languages See demos for demos. These languages and debuggers ar
Microsoft makes AI debugging and visualization tool TensorWatch open source Published June 25, 2019 By Shital Shah , Principal Research Engineer Roland Fernandez , Principal Researcher Steven Drucker , Partner Research Manager Maxim Lukiyanov , Principal Program Manager Susan Dumais , Technical Fellow & Managing Director, Microsoft Research New England, New York City and Montreal (opens in new tab
学習履歴 ■はじめに python でテスト手法について色々と学んできたが、テストと合わせてログの出し方も 覚えておくと便利だ。 ここでは、ロギングの勉強をしよう。 ■参考 この記事は、現役シリコンバレーエンジニアが教えるPython 3 入門 + 応用 +アメリカのシリコンバレー流コードスタイルを参考にしています(すごく、おすすめです!) [その他 プログラム記事] ■環境 python3 pycharm Anaconda ■ロギング ロギングの方法を実際にコードを書きながら覚えていこう。 1.ログレベル python のロギングには、5 つのレベルがある。 1. CRITICAL 2. ERROR 3. WARNING 4. INFO 5. DEBUG デフォルトでは、INFO, DEBUG は、出力されないようになっている。
print style debugging is a form of debugging where print statements are inserted to print values of expressions or variables that we need to track. loggers are common if we want to use the log statements in production. But there are many times where quick print statements will do the trick in debugging and understanding the control flow. f-strings f-strings were introduced in Python 3.6 with PEP 4
I’ve been using Jupyter Notebooks with great delight for many years now, mostly with Python, and it’s validating to see that their popularity keeps growing, both in academia and the industry. I do have a pet peeve though, which is the lack of a first-class visual debugger similar to these available in other IDEs like Eclipse, IntelliJ, or Visual Studio Code. Some would rightfully point out that Ju
Anaconda で Python の環境を構築し、Visual Studio Code ( VS Code ) でデバッグするまでの環境構築メモです。 仮想環境の切替も簡単でいい感じです。 Visual Studio Code Advent Calendar 2017 の最終日です♪ 今回の利用環境は以下です。 Windows 10 (Fall Creators Update) VS Code (v1.18.1) Anaconda 5.0.1 (Python 3.6 version) - 64bit Overview 1. Python のセットアップ 2. 環境変数の設定 3. VS Code のセットアップ 4. デバッグ 5. ターミナルの設定 6. Lint や インテリセンス、フォーマットの設定 1. Python のセットアップ Anaconda のインストール Anacon
今回はAndrew Wong 氏によるHoudini Engineでのデバッグの仕方の説明です。 今回のサンプルファイルです。 debugging.zip 前回のHoudini Engineの記事で簡単なブーリアンのアセットを作成しました。このアセットはHoudiniのブーリアンを使っているので非常に強力で、MayaのUV EditorでUVを確認してみるとUVも正しくブーリアンの結果になっているのが分かります。 インプットジオメトリがUVを持っていた場合は、何の問題も無かったようにブーリアンされたUVが作られています。今回のブログでは、何故こうなるのか、MayaとHoudini Engineでどの様にジオメトリデータがやりとりされているか、を見ていきます。これを理解することでより複雑で便利なアセットを作ることができます。 皆さんもお分かりだと思いますが、Maya 内で作業をしている場合は
pipenv 9.0.2 のリリースでCLIの大幅な高速化をしたというアナウンスを見かけました。 Just released Pipenv v9.0.2, which includes massive CLI speedups! https://t.co/AGD8Hkq1EG — Kenneth Reitz 🐍 (@kennethreitz) 2018年1月16日 興味を持ってすぐに試してみたのですが、あまり速く感じられませんでした。そこで Python 3.7 の新機能を使って速度を調査することにしました。 この記事ではその新機能と実際の使い方を紹介します。 起動時間 ≒ import時間 pipenv -h のようなコマンドの実行時間は、実際にヘルプメッセージを表示するための時間よりもずっと長くなります。 アプリケーションが起動するときには、設定ファイルの読み込みなど一定の処理が必要
An overview of RenderDoc, showing its basic functionality and how to navigate the interface. The music in this video is from the youtube library: Jingle Punks - Stale Mate. RenderDoc is available at https://github.com/baldurk/renderdoc More detailed tutorials on specific subjects can be found below: * RenderDoc - Capturing a Log - http://youtu.be/aBC2zmw4PCY * RenderDoc - Texture list & Locked
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く