ARKit has been established as a reliable way to do stable consumer level AR since its first announcement at WWDC in June. More recently, during the iPhone X announcement, it was revealed that ARKit will include some face tracking features only available on the iPhone X using the front camera array, which includes a depth camera. Unity has been working closely with Apple from the beginning to deliv
GoZ Plugin for ZBrush(ベータ版)のインストール方法 GoZはZBrushの高速ファイル転送機能です。こちらのツールは、ファイルパスや拡張子を気にすることなくHoudiniとZBrushの間でメッシュをシームレスに行き来させることを可能にします。 現在、ツールは以下の機能に対応しています。 ・ポイント位置 ・ポリペイント ・ポリグループ ・マスク ・UV こちらのツールは現在ベータ版として提供しています。 インストール手順 ダウンロードしたHDAをインストールします。 Houdiniを再起動します。 GoZシェルフからGozを有効化します。 新しいGoZアプリケーションに対して、ZBrushでセットアップ処理を行います。 お楽しみください! HDAはこちらからダウンロードできます。 ワークフローデモ
ここでは Houdini Engine for Maya の Debuggin 機能を元に Maya のメッシュデータがどのように Houdini Engine に渡されているかを確認する方法を紹介。 使用したバージョン: Houdini 15.0.377, Maya 2015 SP5 空アセットの作成 Houdini Engine が Maya 内のオブジェクトをどのように扱うかを知るために、まず仮の空のアセットを作成する。 Houdini を起動。Create シェルフから Grid ツール(Box でも Sphere でも何でも良い) を Ctrl キーを押しながらクリック。 ネットワークビューで 'i' キーを押して grid_object1 の中に入る。中に grid1 ノードがあるはず。 grid1 の出力から TAB->Null を選択、Shift+Enter で確定すると、
There has been a lot of progress made recently with volumetric clouds in games. The folks from Reset have posted a great article regarding their custom dynamic clouds solution, Egor Yusov published Real-time Rendering of Physics-Based Clouds using Precomputed Scattering in GPU Pro 6, last year Andrew Schneider presented Real-time Volumetric Cloudscapes of Horizon: Zero Dawn, and just last week Séb
Join the official community for Google Workspace administrators In the Google Cloud Community, connect with Googlers and other Google Workspace admins like yourself. Participate in product discussions, check out the Community Articles, and learn tips and tricks that will make your work and life easier. Be the first to know what's happening with Google Workspace. ______________ Learn about more Goo
On September 30, 2022, we permanently turned off access to all Substance3d.com accounts (a.k.a. the Substance account). With this change, you no longer have access to content hosted on the Substance 3D website. Substance 3D subscriptions and software can now be purchased and managed via your Adobe Account I purchased my software licenses on Steam and didn’t have a Substance account. Am I impacted
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く