Taichi is a domain-specific language embedded in Python that helps you easily write portable, high-performance parallel programs.
CEDEC2021 は参加されますか? 今年は、ラウンドテーブルも実施するという事で、森田さんと一緒に「プロダクションラウンドテーブル2021」を実施させていただくこととなりました。 今年度のラウンドテーブル(とワークショップ)は、事前申し込み制なので、ご注意ください。 具体的には、8/6(金) 17:00 までと、今週のビジネス時間ほぼいっぱいなので、なにとどお申し込みいただければと思います。 ゲーム業界のリモートワークについて 今年の、プロダクションラウンドテーブルは、「リモートワーク」と「雑談」がテーマです。実質的にリモートワークです。それに先立って、ゲーム業界でどのようにリモートワークに取り組まれているか少し調べてみました。 「リモートワーク ゲーム開発」で調べると、次のような情報が出てきました。 各社の対応 バンダイナムコスタジオ 2020年3月末には社員全員が自宅で作業。出社と
Gazoo.vrv Don Williamson, Consultant Game Technology Programmer/Director of Celtoys @Donzanoid dwilliamson Celtoys dwilliamson Part 1: Why Part 2: Stunt Island I'm a late 80s to late 90s gamer: some of my most imprinted memories come from that period. I remember vividly two incredible WOW! moments that changed my life. The first was seeing the DOOM screen melt on one of my dad's school's library m
CGSLABはフォトリアルで高品質なComputer Graphics Visualizationを行うための現実のキャプチャすることを検証・開発している会社です。 サービス 3DScan 3D Scanner、Photogrammetry等を利用した高精度3Dスキャン TextureScan Physical-Based Shaderで適切に利用できるテクスチャスキャン Other スキャンコンサル など 研究内容 3DScan 3D Scanner、Photogrammetry等を用いて高精度なジオメトリ、テクスチャを取得する事をミッションとしています。 TextureScan CG上で質感決定をするテクスチャを高い色精度と表面情報を取得する事をミッションとしています。 Tweets by cgslab_
If you just want to see what DirectX Raytracing can do for gaming, check out the videos from Epic, Futuremark and EA, SEED. To learn about the magic behind the curtain, keep reading. 3D Graphics is a Lie For the last thirty years, almost all games have used the same general technique—rasterization—to render images on screen. While the internal representation of the game world is maintained as th
COLMAP Sparse model of central Rome using 21K photos produced by COLMAP’s SfM pipeline. Dense models of several landmarks produced by COLMAP’s MVS pipeline. About COLMAP is a general-purpose Structure-from-Motion (SfM) and Multi-View Stereo (MVS) pipeline with a graphical and command-line interface. It offers a wide range of features for reconstruction of ordered and unordered image collection
GPU Gems GPU Gems is now available, right here, online. You can purchase a beautifully printed version of this book, and others in the series, at a 30% discount courtesy of InformIT and Addison-Wesley. The CD content, including demos and content, is available on the web and for download. Foreword Now is an excellent time to be working in the field of computer graphics. Over the past five years, GP
What does this mean for you? The ability to download assets was disabled on June 30, 2021. The ability to upload new 3D models on poly.google.com was disabled on April 30, 2021. We want to thank you for joining us on this journey. We appreciate you trusting us to host your assets and provide a space where they can shine. The amazing work that our users have uploaded to Poly every day has surprised
In this paper, we focus on three sparse matrix operations that are relevant for machine learning applications, namely, the sparse-dense matrix multiplication (SPMM), the sampled dense-dense matrix multiplication (SDDMM), and the composition of the SDDMM with SPMM, also termed as FusedMM. We develop optimized implementations for SPMM, SDDMM, and FusedMM operations utilizing Intel oneAPI’s Explicit
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く