ORCA: Open Research Content Archive Note: This is a legacy SDK. Developers may download and continue to use, but it is no longer supported. ORCA is a library of professionally-created 3D assets donated to the research community. ORCA enables researchers to develop, test and discover new ideas using challenging, high-quality assets. With initial assets donated by Amazon Lumberyard, SpeedTree, NVIDI
NVIDIA Maxine NVIDIA Maxine is a developer platform for deploying AI features that enhance audio, video, and add augmented reality effects in real time. Maxine’s state-of-the-art models create high-quality effects that can be achieved with standard microphone and camera equipment. Maxine can be deployed on premises, in the cloud, or at the edge. NVIDIA Maxine is exclusively part of NVIDIA AI Enter
NVIDIA マテリアル定義言語 (MDL) では、物理ベースのマテリアルや光源を、サポートするアプリケーション間で自由に共有できます。たとえば、MDL マテリアルを NVIDIA Adobe Substance 3D Designer のようなアプリケーションで作成してライブラリに保存しておき、NVIDIA® Iray® や Chaos の V-Ray などの MDL をサポートするアプリケーションで使用することができます。MDL マテリアルのライブラリを一度構築しておけば、ワークフロー内のどのアプリケーションに移動しても、確実に同じ外観を維持することができます。これにより、時間と労力の大幅な削減を簡単に実現できます。 特定のレンダラー向けのプログラムを生成するシェーディング言語とは異なり、MDL は光の挙動の定義を高いレベルで行います。OpenGL ベースのアプリケーションや、Iray
NVIDIA's Material Definition Language (MDL) is used by rendering systems to define surface and volume appearance. To help artists, designers, programmers and managers understand and use MDL, the MDL Handbook is a work-in-progress that provides background, theory and practical examples of the language. This website provides interim versions of the MDL Handbook; as a chapter nears completion, it wil
リリース、障害情報などのサービスのお知らせ
最新の人気エントリーの配信
処理を実行中です
j次のブックマーク
k前のブックマーク
lあとで読む
eコメント一覧を開く
oページを開く